torsdag den 11. oktober 2012

VIBORG FF VS. FC FYN







For nogle weekender siden var jeg med min far, oppe på Viborg stadion for at se mit ynglings hold Viborg FF spille kamp mod holdet FC Fyn. Jeg har siden, jeg var 10 år gammel været med min far, på Viborg stadion for at se fodbold. Min far har job i Viborg og jeg er derfor meget Viborg orinteret når det gælder sport både fodbold og håndbold.

Det var længe siden jeg sidst havde set dem spille en kamp, jeg besluttede mig derfor for at tage min kamera med, og en lang linse så jeg kunne få nogle billeder af spillerne i aktion - så her er et par stykker af dem. Viborg i grøn og Fyn i rød. Selvfølgelig endte kampen 2-1 til Viborg FF.
Jeg gør intet ved disse billeder, da jeg egentlig bedst kan lide billeder uden for meget redigering - Håber i synes om billederne :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar